לאירוע מוצלח חייגו- 054-7573273

פעילות משחקי חשיבה

משחקי החשיבה שלנו נוצרו מתוך השאיפה ליצור עבור משתתפי הסדנאות שלנו חוויה ייחודית המשלבת למידה, יצירתיות, גיבוש והנאה.
פעילות משחקי חשיבה טומנת בחובה יתרונות עצומים כשמדובר בימי גיבוש למשפחות, לחברות, פעילויות לבתי ספר, “האפי האוור” ואירועים נוספים.
אצלנו ב- ODTeam תוכלו למצוא מגוון של פעילויות מרתקות המתאימות לכל אירוע, ביניהן משחקי עץ ענקיים, פעילויות לילדים, פעילויות עם מים ופעילויות מותאמות למשפחות.
מדוע ללכת על פעילות משחקי חשיבה אצלנו? כל המידע במאמר הבא!

איזה פעילויות משחקי חשיבה תמצאו אצלנו?

סדנאות חשיבה מחוץ לקופסה:

למרות שהמוח האנושי הוא גמיש, יש לו נטייה להתקבע כתוצאה מהאופן שבו הורגלנו לפעול ולחשוב. אימון המוח “לחשוב מחוץ לקופסה” יכול להועיל לנו לא רק בזמן הסדנה, אלא גם בפתרון בעיות בכל תחום בחיים שלנו!
הסדנאות שלנו כוללות מעל 60 משחקי חשיבה שונים שיגרמו לנו לחשוב באופן יצירתי ושונה, וכל זאת תוך כדי משחקים חווייתיים ומדליקים במיוחד!
בין המשחקים שלנו: 4 T בשורה, דמקה סינית, טטריס, הקובייה המשוגעת, דומינו צבעים, שבץ נא, השלמת אותיות שחמט ענק, בלוקוס ענק, 4 בשורה ענק, הרכבת קובית עץ גדולה השלמת אותיות H הפזל המוכר האות T חידת העיפרון המפורסמת 8 מלכות ועוד.

 

הפעלת משחקי ענק:

משחקים חברתיים ליוו אותנו במשך כל חיינו, ואפשר לומר בביטחון שהתקדמות הטכנולוגיה בעולם הדיגיטלי גרמה לחלק מאיתנו להתגעגע אליהם!
משחקים כמו דמקה ענקית, שש-בש גדול, מיני גולף, סולמות ונחשים, איקס עיגול, קפיצה למרחק, חפש את המטמון ועוד רבים, יכולים להפיח רוח רעננה במיוחד באירוע שלכם.
אצלנו ב- ODTeam תוכלו למצוא מעל 40 משחקי רצפה,  ומעל 60 משחקי עץ גדולים ומשחקי חשיבה, משחקים נוסטלגיים ומשחקי חשיבה גדולים (רבים מהם פרי יצירתנו הבלעדית), שישאירו את המשתתפים עם חוויה בלתי נשכחת!

 

פעילויות גיבוש:

פעילויות גיבוש כוללות קסם שלא ניתן לשחזר, ומאפשרות לנו למצות את היכולות שלנו כיצורים חברתיים.
אנו מציעים מגוון של פעילויות גיבוש לארגונים, בתי ספר, אירועים משפחתיים ועוד, כשהם מלווים בהנחייה מקצועית של הצוות המוכשר שלנו.
המנחים שלנו הם בעלי תואר שני ומוסמכים בהנחיית קבוצות, והם מבטיחים לכם פעילות מקצועית המבוססת על סינרגיה ועבודת צוות לטובת השגת המטרות.
פעילויות הגיבוש שאנו מציעים ב- ODTeam מתאימות לגילאי 5 ומעלה, ולכן הם מכסות מגוון אפשרויות לאירועים שונים!

למי זה מתאים?

הפעילויות שלנו נוצרו על מנת לתת מענה לכל הגילאים, וזה הופך אותן מתאימות מצד אחד ליום גיבוש לעובדי הייטק, ומהצד השני ישנן פעילויות המתאימות לפעילויות בית ספר או אירועים לילדים.
עולם האטרקציות לאירועים נמצא בתאוצה מתמדת, ומה שהתאים לאירועים לפני מספר שנים היום כבר נחשב לפחות עדכני.
מתי יכולה להתאים פעילות משחקי מחשבה?

פעילות להאפי האוור (Happy Hour):


האפי האוור הוא זמן מעולה לגיבוש והיכרות של קולגות מחוץ למסגרת העבודה, שלעתים עלולה ליצור “דיסטנס” מסוים בין העובדים.
פעילות משחקי חשיבה מאפשרת לנו להפעיל את המוח באמצעות משחקי חשיבה אינטראקטיביים שיגרמו לנו לשתף פעולה, לחשוב מחוץ לקופסה וליצור קשרים חברתיים עם האנשים שסביבנו.

פעילויות לבתי ספר:

פעילויות משחקי חשיבה יכולות למלא תפקיד משמעותי בסביבה החינוכית, לקדם התפתחות קוגניטיבית, עבודת צוות וכישורי פתרון בעיות.
כיום כבר כולם יודעים, שלימוד ואתגרים מחשבתיים המתרחשים בסביבה נעימה ויצירתית גורמים להתפתחות משמעותית ויעילה הרבה יותר בקרב הדור הצעיר.
אצלנו ב- ODTeam תוכלו למצוא פעילויות שגם מפתחות את החשיבה, וגם משרות אווירה כייפית, אתגרית ותוססת עבור הילדים המשתתפים!

פעילות לארגונים וחברות:
פעילויות משחקי חשיבה יכולות להיות כלים חשובים לבניית צוות, טיפוח יצירתיות וגיבוש בארגונים וחברות.

גופי משאבי האנוש בכל ארגון מודעים לצורך הקריטי להעניק “חמצן” לעובדים שלהם מדי פעם בפעם, ואירועי גיבוש הם חלק בלתי נפרד מהמטרה הזו.
ימי גיבוש המשלבים סדנאות מדליקות ומיוחדות מעניקות חוויה בלתי נשכחת המקושרת למקום העבודה, ולכן הם מעודדים שימור עובדים, יחסי עובדים בריאים ותפוקת עבודה יעילה הרבה יותר.

אירועים משפחתיים:

חוגגים יום הולדת, בר\בת מצווה או חתונה, ומעוניינים לשלב אטרקציה מיוחדת? אצלנו תמצאו בדיוק מה שחיפשתם!
פעילות משחקי חשיבה הוכחה ככזו היוצרת אווירה מדליקה בכל אירוע משפחתי, ובעוד האורחים שלכם מצפים לאטרקציות הרגילות שכולם מכירים – אתם תפתיעו אותם בגדול ותהפכו את האירוע לכזה שהם לא ישכחו.
שילוב של פעילויות גיבוש, משחקי רצפה ענקיים, פעילות “הכל כמעט הולך” ופעילויות נוספות מהמגוון שלנו, יגרמו לאווירה הומוריסטית ומרתקת באירוע שלכם, ויקרבו את בני המשפחה בצורה הכי מקורית שאפשר!

מהם היתרונות של פעילות משחקי חשיבה?

פעילות הכוללת משחקי חשיבה כמו שאנו מציעים, טומנת בחובה אינספור יתרונות עבור המשתתפים.
מדוע כדאי לכם לשדרג את האירוע שלכם עם משחקי החשיבה שלנו?

שיפור קוגניטיבי: אחד היתרונות המשמעותיים ביותר של משחקי מחשבה הוא היכולת שלהם לשפר את התפקוד הקוגניטיבי.
על ידי עיסוק במשחקים מנטליים המשתתפים יכולים לשפר את הזיכרון, טווח הקשב, כישורי פתרון הבעיות והזריזות המנטלית הכללית שלהם.
אנו מציעים מגוון של משחקי חשיבה וסדנאות שיגרמו למשתתפי האירוע שלכם לחשוב מחוץ לקופסה, בין אם מדובר בעובדים בוגרים ביום גיבוש, ובין אם זו מסיבת יום הולדת או בר מצווה.

הנאה באווירה מרתקת: בימינו אנשים רבים מתחברים לפעילויות מתוחכמות שגורמות להם להפעיל את המוח בצורות שהם לא רגילים אליהן.
מעבר ליתרונות הקוגניטיביים, למשחקי מחשבה יש גם השפעה חיובית על הרווחה הרגשית שלנו, וזה מוכח!
עיסוק בחידות, פתרון בעיות, עבודת צוות ופעילויות אחרות, גורמות לשחרור דופמין במוח, הידוע כקשור לתחושות הנאה, עונג ותגמול.
העניקו למשתתפי האירוע שלכם תחושת סיפוק ומצב רוח, ואפילו הסחת דעת אפקטיבית ממחשבות ורגשות שליליים.

הפחתת מתח:
משחקי חשיבה משמשים כמפחיתי מתח מצוינים. כאשר אנו עוסקים בפעילויות כמו משחקי חשיבה או משחקים פיזיים, המיקוד שלנו מתרחק מגורמי לחץ אל המשימות העומדות על הפרק.
הפניית תשומת לב זו מאפשרת לנו להירגע, ולחוות תחושה של הישג והגשמה.
משחקי מחשבה מספקים בריחה בריאה מהלחצים היומיומיים, ומציעים הפסקה נפשית נחוצה תוך כדי שאנו מאתגרים את מוחנו.

גיבוש ויחסים חברתיים: אחת הסיבות העיקריות שבגינן ארגונים וחברות מקפידות להוציא את עובדיהם לימי גיבוש אחת לתקופה, היא עניין הגיבוש בין העובדים.
הדבר נכון גם כשאנו מדברים על אירועים משפחתיים, שבהם פעילויות ומשחקי חשיבה יכולים להעניק ערך עצום לתחושת האחדות של המשפחה.
סדנאות ומשחקי חשיבה הדורשים סינרגיה ועבודת צוות, מחזקים את היחסים בין משתתפי האירוע, גורמים להם להכיר באופן מרענן ושונה, וכתוצאה מכך משרים אפקט חיובי על שיתוף הפעולה גם בעתיד.

פעילות משחקי חשיבה – אטרקציה מושלמת לאירוע שלכם!

אצלנו ב- ODTeam מבינים שאתם מחפשים את האטרקציה המושלמת לאירוע שלכם, וחברתנו הוקמה כדי לספק לכם את המענה האיכותי ביותר לכל אירוע!
עם שנות ניסיון רבות, מגוון עצום של פעילויות ואלפי לקוחות מרוצים, אנו יכולים להבטיח לכם אטרקציה המשלבת הנאה, פיתוח קוגנטיבי וגיבוש.
החל מסדנאות חשיבה מקצועיות, דרך משחקי רצפה ומשחקי עץ ענקיים, ועד פעילויות דרמה בסגנון תכניות טלוויזיה מוכרות – אנו כאן כדי להפוך את האירוע שלכם לכזה שלא יישכח במהרה.
הצוות המקצועי שלנו ישמח לשוחח עמכם, ולהתאים את האטרקציות המדויקות לאירוע שלכם, כך שהתוצאה תהיה מרגשת, מדויקת ומהנה עבורכם ועבור משתתפי האירוע שלכם!

שאלות תשובות

האם יש יתרונות פעילות משחקי חשיבה על משחקים אחרים?

כן, פעילות משחקי חשיבה מעודדת את השחקן לחשוב בצורה יצירתית ולפתח יכולות שונות ממשחקים שמתמקדים בהנאה בלבד.

לאילו אירועים מתאימים משחקי חשיבה?

המשחקים מתאימים לאירועים קטנים בבית לצד אירועים גדולים. הכל תלוי באיך מתפעלים את האירוע.

אילו סוגי משחקי חשיבה יש ב- ODTeam?

סדנאות שונות, משחקי לוח וחשיבה ענקיים וגם פעילויות גיבוש אשר יתאימו לכל טווח הגילאים.

משחקי חשיבה היוו מאז ומעולם מקור להנאה ולשעשוע. מלכים ואיכרים, מורים ותלמידים, פילוסופים ולוחמים השתעשעו בחידות, פאזלים ובאתגרי חשיבה כדי להציג לראווה את כישוריהם המנטליים ואגב כך לשפר את יכולותיהם. כשמשחקי החשיבה יוצאים מן הקופסא הם נהיים אפילו מעניינים ומסקרנים אף יותר.

מתכננים פעילות משחקי חשיבה? ODTeam הינה חברת ODT המספקת משחקי חשיבה גדולים, משחקי עץ ופתרונות חכמים נוספים לימי גיבוש עובדים, עבור סדנת חשיבה להפעלות ילדים ונוער או לפעילות משפחתית מרתקת במיוחד אצלכם בסלון באופן שמעולם לא חוויתם בעבר.

משחקי חשיבה מאז ומעולם

מאז שחר ההיסטוריה בני אדם נהנו לשחק בצעצועים, במשחקים חברתיים ובאתגרים חשיבתיים דוגמת משחק השחמט, פאזלים, חידות ועוד. אלו אשר הבינו את ה’טריק’ ופתרו את החידה נחשבו לחכמים ובעלי שכל חריף במיוחד, וההנאה הרבה שחשו בוודאי היתה מרובה. גם כיום אנו נהנים מאתגרי חשיבה, משחקי טריוויה ושאלוני ידע בסגנון ‘בחן את עצמך’ ונהנים בדיוק כמו אז להפגין בקיאות, ידע והבנה בתחומים שונים. אך גירוי חשיבה מחוץ לקופסא איננה רק עניין של הנאה בשעות הפנאי, אלא גם פעילות הכרחית להתפתחות החשיבה, הבטחון העצמי, הדימוי העצמי והערך העצמי לכל אדם, בין אם בגיל הגן ובית הספר ובין אם כבוגר, כבכיר או כזוטר. במידה ואתם זקוקים לפעילות העשרה למשפחה, למפגש חברים, לגיבוש עובדים או הפעלה לילדים ובני נוער שתגרה את הסקרנות שלהם באמצעות סדנת חשיבה לפיתוח חשיבה מחוץ לקופסא, תוכלו להשכיר או לקנות משחקי חשיבה גדולים דוגמת משחקי עץ או משחקים גדולים במיוחד שיעניקו שעות של הנאה וחוויה נפלאה, של סקרנות ועניין ושל יצירתיות מחשבתית. 

חשיבותה של החשיבה מחוץ לקופסא

אפשר לספר את הסיפור האנושי כולו באמצעות חשיבה מחוץ לקופסא. אילו בני האדם לא היו מסתקרנים למראה אש ושואלים את עצמם מה הם יכולים לעשות איתה, היא לא היתה הופכת למקור אנרגיה, אילו בני האדם לא היו חשים צורך עז לכתוב את עלילות הגבורה שלהם, הם לא היו ממציאים את הכתב, ואילו לא רצו לדעת בכל ליבם מה מסתתר מעבר לים, לא היו בונים סירות ומשיטים אותן על פני שבעת הימים. בני האדם תמיד חשבו מחוץ לקופסא, יצאו למסעות, גילו תגליות, שאלו את עצמם שאלות וניסו לתת להן תשובות. התבונה הינה אחד המאפיינים הבולטים שלנו כבני אדם, ולכן זה רק טבעי שנרצה להמשיך ולחדד את החריפות שלנו ולהוסיף ולגלות דרכים מהירות, בריאות, מועילות וחסכוניות יותר לעשות כל דבר. כילדים המשחקים כדורגל נגד קבוצה יריבה, או כמנהל מוצר המחפש פתרון עבור לקוח, עלינו למצוא את הדרך הייחודית שלנו לנצח, לעקוף את המתחרים, להפוך משהו מורכב ומסובך לפשוט וקל.

חשיבתן של פעילויות הגיבוש

בין אם מדובר על צוותים מקצועיים שונים באותה החברה, סגל המנהלים או הסגל הזוטר, ילדים בכיתה א’ או בכיתה י”א, חטיבה לוחמת או מתנדבים בארגון חברתי, כולם צריכים ללמוד כיצד לשתף ביניהם פעולה, לחזק קשרים חברתיים ולהעמיקם, לשפר את מיומנויות התקשורת, הערך והדימוי העצמי ועוד. אחת הדרכים המומלצות ביותר לעשות זאת הוא באמצעות פעילויות גיבוש. כאשר לוקחים משחקים המוכרים לנו מהילדות המיועדים לפיתוח חשיבה מחוץ לקופסא ומגדילים אותם, מקבלים משחקי חשיבה גדולים ומהנים, אשר יוצרים התרגשות והפתעה בכל גיל. מיד מורגש החשק לגעת, להזיז ולטפס עליהם בין אם אנחנו ילדים בכיתה ג’ ובין אם אנחנו קבוצת מנהלי פס ייצור במפעל. ההנאה ממשחק אף פעם לא חולפת, משחקי עץ או משחקים גדולים שמוכרים לנו מתקופת הילדות מיד מרגשים ומעוררים בנו רצון לשחק בהם עם כולם. חברת ODTeam משכירה, מוכרת ומספקת שירותי הדרכה למגוון רחב מאד של משחקי חשיבה. בין היתר תוכלו למצוא אצלנו את המוצרים הבאים:

  • טטריס ענק 9 חלקים
  • משחקים גדולים כגון שחמט, דמקה, שש בש
  • קוביות הרכבה מעץ
  • משחקי זריזות
  • ג’נגת ענק
  • קלפיים ענקים
  • דומינו שבץ נא ועוד מגוון משחקי עץ וחשיבה  
 
 

ODTeam – ללמוד, לשחק וליהנות בענק

עם ODTeam לא יהיה לכם רגע משעמם יותר לעולם. החברה מאפשרת להשכיר, לקנות או לקבל הפעלה עם מדריך מקצועי לקייטנות, בתי ספר, מתנס”ים, תנועות נוער או ימי גיבוש לעובדים, וגם הביתה כדי ליהנות עם כל המשפחה. פיתוח חשיבה מחוץ לקופסא תורמת רבות לשיפור תהליכי למידה, העלאת הביטחון העצמי והדימוי העצמי, גיבוש ושיתוף פעולה, שיפור במיומנויות החברתיות ויצירת אוירה נעימה ומשתפת בין חברי הקבוצה. באמצעות משחקי חשיבה גדולים, משחקי עץ או העברת סדנת חשיבה ניתן להגיע לשיפור משמעותי במיומנויות רבות ומשמעותיות, להכין פעילויות ערכיות וחינוכיות, להעצים ולגבש קבוצות בכל גיל ולכל מטרה.

מומלץ בחום

לפרטים נוספים חייגו  היכנסו לקישור: פעילות ODT

או פשוט חייגו: 054-7573273

0
    0
    העגלה שלך
    העגלה שלך ריקהלהמשיך לקנות
      פתיחת צאט
      לשליחה הודעה whatsapp לחץ כאן
      Call Now Button דילוג לתוכן