לאירוע מוצלח חייגו- 054-7573273

פעילות גלי בול

פעילות יריי  בג’לי בול ניידת

ג’לי בול הוא משחק המזכיר את הפיינטבול המוכר אבל מציע טוויסט מפתיע: במקום כדורי הצבע האגרסיביים – ג’לי בול מציע חלופה עדינה ונקייה. חולמים על חוויית משחק מגבשת במשרד, במסיבה משפחתית או בבית הספר? חברת ODTeam מציעה לכם פעילות ג’לי בול ניידת שמגיעה עד אליכם ומתאימה לצוותות לקבוצות ולמשפחות. אז מהי פעילות ג’לי בול ומדוע היא כל כך מבוקשת?

ג’לי בול – כל האמת על המשחק הפופולרי של שנת 2024

בשנת 2024 ג’לי בול מהווה תחליף אופטימלי למשחק הפיינטבול כשהוא משדרג אותו ומספק פתרונות למגרעות בולטות כגון: כאב הכרוך בפגיעת כדור וכתמי צבע.

משחק הג’לי בול עושה שימוש בכדורי ג’לי מתכלים שגם ידידותיים לסביבה וגם מספקים משחק נוח וכיפי ללא כאב. אם עד היום נמנעתם להזמין משחק פיינטבול מחשש לפגיעה וכאב הרי שהג’לי בול נועד במיוחד עבורכם: נוח, כיפי מסודר ורך כמו ג’לי…

ממה עשויים הכדורים במשחק ג’לי בול?

כדורי ג’לי בול עשויים מג’לי איכותי ורך על בסיס מים מה שמספק כדורי משחק רכים למגע שגם ברמת מהירות גבוהה אינם גורמים להדף משתק. כדורי ג’לי בול מתפוצצים בזמן הפגיעה אך לא מותירים כתמי צבע ולא גורמים לכאב. נתונים אלו הופכים אותם לאידיאליים עבור ילדים, משפחות וכל מי שמוכן לשחק בכיף ולא מוכן לסבול


פעילות ג’לי בול ניידת עם
ODTeam

חברת ODTeam מספקת פעילות ג’לי-בול אצלכם במתחם. מה פירוש? זה פשוט, אתם לא צריכים לנסוע רחוק! החברה מגיעה עם צוות מקצועי ומביאה אתה את כל הציוד למתחם בו אתם בוחרים. איפה הכי נוח לכם לבצע את הפעילות? לשם בדיוק יגעו אנשי ODTeam ויספקו לכם חוויה חברתית מנצחת ומשחק שלא במהרה יישכח.

פעילות ג’לי בול – למי זה מתאים?

לצוותות עבודה

מנהלים ועד עובדים? אתם חייבים את זה לחבר’ה אצלכם. פעילות מלאה הווי וצחוק שתוכלו למקסם איתה את יום הגיבוש הבא.

למשפחות

נופש משפחתי? מוזמנים לתוכנית שכולה אדרנלין, צחוק ואקשן. חברת ODTeam מציעה שירות מותאם למשפחות הכוללת משחק ג’לי בול שמתאים לכל הגילאים החל מילדים צעירים ועד לסבא וסבתא. היכונו לחוויה רב דורית חסרת תקדים!

לילדים

מתכננים מסיבת יום הולדת מקורית? רק תעדכנו את ODTeam לאן להגיע והם כבר יגרמו לכך שיום ההולדת הזה יהיה המוצלח ביותר שהיה.

לתלמידים

ODTeam מספקת משחק חווייתית לקייטנות קיץ, לפעילויות חברה ולמחנות כשהיא שמה דגש על שיתוף פעולה מלא בין המשתתפים, הקניית יכולת ציות ועבודה בצוות והעצמה אישית. כאן, גם תלמידים שבמשך השנה אינם מוצאים ביטוי מלא ליכולותיהם – יכולים להוכיח כישורים חברתיים וספורטיביים גבוהים.

פעילות ג’לי בול – למה דווקא עם ODTeam?

כי החברה תגיע עד אליכם יחד עם כל הציוד הנלווה וצוות מקצועי בעל ניסיון. חברת ODTeam כבר ביקרה בכ-780 חברות ומשרדים ובלמעלה מ-1,400 בתי ספר. בנוסף, היא מספקת שירות מעולה, אביזרים מתקדמים וחיוך בכל עת מה שמקדם את המטרות שלכם ומספק לכם יום חוויה שאף משתתף לא ישכח. אז איזה תאריך לשריין לכם?

0
    0
    העגלה שלך
    העגלה שלך ריקהלהמשיך לקנות
      פתיחת צאט
      לשליחה הודעה whatsapp לחץ כאן
      Call Now Button דילוג לתוכן